The Blower's Daughter -Demien Ricehttp://www.youtube.com/watch?v=5YXVMCHG-Nk((第一段)) And so it is 就是這樣了吧. Just like you said it would be 如你所說的這樣. Life goes easy on me 居酒屋 人生對我來說沒有太大的起伏Most of the time 大部份的時候And so it is 就是這樣了吧The shorter story 這個更短的故事No love, no glory 沒網路行銷有愛情,沒有榮耀No hero in her sky 沒有英雄在她的天空((第二段)) I can't take my eyes off of you 我無法將視線離開妳I can't take my eyes off you 我無法將視線離開妳I can't take my eyes off 裝潢of you 我無法將視線離開妳I can't take my eyes off you 我無法將視線離開妳I can't take my eyes off you 我無法將視線離開妳((第三段)) And so it is 就是這樣了吧. Just like you 房屋貸款said it should be 正如你所說的這樣. We'll both forget the breeze Most of the time 大部份的時候, 我們將會忘了微風的感覺And so it is 就是這樣了吧. The colder water 售屋網 這些冷了的水The blower's daughter 這位吹黑管老師的女兒The pupil in denial 不被接受的學生((第四段)) I can't take my eyes off of you 我無法從你的身上轉移視線I can't 太平洋房屋take my eyes off you 我無法轉移視線I can't take my eyes off of you 我無法從你的身上轉移視線I can't take my eyes off you 我無法轉移視線I can't take my eyes off you 我無法從你的身上轉移視線I 訂做禮服can't take my eyes... 我無法轉移視線((第五段)) Did I say that I loathe you? 我有沒有告訴過你, 我討厭你Did I say that I want to Leave it all behind? 我有沒有個人信貸說過, 我想要把這一切都置於腦後((第六段)) I can't take my mind off of you 我無法從你的身上轉移視線I can't take my mind off you 我無法從你的身上轉移視線I can't take my mind off of you 我無法從你的身上轉移酒店兼職視線I can't take my mind off you 我無法從你的身上轉移視線I can't take my mind off you 我無法從你的身上轉移視線I can't take my mind... 我無法不放在心上My mind...my mind... 膠原蛋白我的心上, 我的心上
arrow
arrow
    全站熱搜

    au07aukuyy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()